Wanneer je het over marketing hebt, heb je het over de ‘customer journey’. Het is een term die vaak voorbij komt maar die voor veel mensen niet zoveel betekent. En dat terwijl de customer journey van groot belang is voor de waardering, en daarmee de omzet, van je bedrijf. Allinone Media legt je kort uit hoe een goede customer journey je helpt om je onderneming beter op de kaart te zetten en wat wij voor je kunnen betekenen om dit te realiseren.

We leggen het je graag uit

Wat is customer journey en waarom is het belangrijk?

Een customer journey omvat het gehele traject dat klanten doorlopen, van de kennismaking met je bedrijf tot levering en nazorg. Daaronder vallen zowel directe contacten als indirect contact. Direct contact vind plaats in de vorm van afspraken, marketingtechnieken en telefonisch contact. Bij indirect contact kun je denken aan beoordelingen en reviews van anderen via social media en in zoekmachines. 

Wat is hier nu eigenlijk het nut van? Met het verbeteren van de verschillende onderdelen van de customer journey verbeter je de ervaring van je klanten met jouw merk. Daarmee onderscheid je jezelf van de concurrentie binnen de markt. En wist je dat maar liefst 86% van de mensen bereid is om meer te betalen wanneer zij een topervaring hebben die aan hun verwachtingen voldoet, of sterker nog, overtreft? Reden genoeg dus om de opties voor het verbeteren van je customer journey eens te verkennen.

Ontdek de mogelijkheden bij Allinone Media tijdens een gratis kennismaking

Het verbeteren van de customer journey is een proces dat tijd vraagt en vooral een goede planning nodig heeft. Tijdens een eerste, gratis kennismaking nemen we je website onder de loep en kijken we naar verbeterpunten met onze ‘consumentenbril’. Oftewel, hoe kijkt je klant momenteel naar je bedrijf en wat vinden je klanten van je dienstverlening? Zo maken we een nulmeting die geldt als het startpunt voor het daaropvolgende marketingtraject. Bij het opstellen van een plan van aanpak zijn jouw mening en je doelstellingen de belangrijkste leidraad. We willen je dan ook graag uitnodigen om contact op te nemen voor aan gratis kennismaking. Geen zorgen, wij komen gaar naar jou toe.

Waarom je online marketing uitbesteden aan Allinone Media?

Wat zijn jouw groeiambities?

Wij werken volgens een vast stappenplan

Onze werkwijze

Ons online marketing bureau werkt volgens een vast stappenplan. Zo weet je altijd waar je aan toe bent. Met dit stappenplan kunnen wij transparant werken en zorgen voor online meer succes!

Stap

1

Kennismaking

Wij komen vrijblijvend langs om kennis te maken met je bedrijf. Zo krijgen we een gevoel bij jouw organisatie, kunnen wij ons beter inleven en een goed advies geven.

Stap

2

Strategie bepalen

Zodra we weten welke visie en groeiambities je hebt kunnen we gaan kijken naar de mogelijkheden. We stemmen dit volledig af op jouw bedrijf en ambities.

Stap

3

Implementeren

Als de strategie akkoord is gaan we alles implementeren. Bijvoorbeeld het plaatsen van nieuwe teksten, schrijven van blogs of het adverteren op Social Media.

Stap

4

Monitoring

Zodra alles is geïmplementeerd houden we alles nou in de gaten, zodat we bij kunnen sturen waar nodig. Wij doen dit de gehele dienstverlening voor optimaal resultaat.